Search

50 גוונים של שקף

אוי! איזה שם סקסי! וזה באמת פוסט סקסי במיוחד כי יש פה ניסוי, ניסוי על שקף סטנדרטי. אפשר להפשיט אותו, להלביש אותו, לצבוע אותו, להפוך אותו. אותו תוכן ובכל פעם הוא מקבל פנים אחרות. מוכנים?

אז לטובת הניסוי נכנסתי לגוגל והקלדתי “פרופיל חברה”. אחת התוצאות הראשונות היתה עמוד מתוך פרופיל החברה של חברת טבע. בחרתי פסקה אחת שמדברת על היחודיות של טבע ושמתי אותה בשקף.
מה שתקראו כאן, הן פרשנויות שונות שלי לאותו שקף. תראו כמה שקפים אפשר ליצור על בסיס אותו טקסט.

זה השקף המקורי:

 

משעממממםםםםם!!!
אפשר לעשות פה קצת סדר ולהדגיש בכותרת את מה שחשוב יותר, לעשות הפרדה בין תת-הכותרת לבולטים וגם בבולטים להדגיש את מה שחשוב:

 

אולי ניפטר מהבולטים הנוראיים האלה?

 

והנה אפשרות נוספת להיפטר מהבולטים:

 

ואפשר גם לעבוד עם בוקסות:

 

ואפשר קצת לאוורר אותן:

 

אפשר גם לעשות שימוש באייקונים… זה מאד טרנדי עכשיו…

 

ואפשר כמובן להשתמש בתמונה. זו תמונה מהאתר של טבע.

 

התמונה לא חייבת לתפוס את כל השקף:

 

ואפשר גם לשים את כל הטקסט בתוך בוקסה ירוקה:

 

אפשר גם שהתמונה תתפוס רק חצי מסך:

 

ואפשר להוסיף קצת דינאמיות אם המלבן הופך לטרפז:

אני יכולה להמשיך ולהמשיך… הרי אין לזה סוף. אני בטוחה שגם אתם יכולים לחשוב על עוד רעיונות.
מה שרציתי לומר הוא שמכל שקף אפשר לעשות מטעמים! אל תשארו עם שקף כפי שהיה בנקודת ההתחלה שלו.
אני לא אומרת שכל השקפים צריכים להיות מושקעים, אבל קחו את השקפים שמכילים את המסרים היותר חשובים לאורך המצגת שלכם, ותנו להם במה – תמיד יש מה להדגיש, לשפר, לייפייף, לקצר.

בלינק הזה תוכלו להוריד את כל הדוגמאות הנ”ל. אם יש לכם שאלות או רעיונות חדשים לשקף הזה, אשמח לשמוע!
שירלי



מרצה ומעבירה סדנאות בנושא פרזנטציות. אני עובדת עם חברות, ארגונים ויזמים שמבינים את החשיבות של פרזנטציה טובה באימוץ הרעיון/המוצר שלהם.


תגובות

50 גוונים של שקף

  1. טלי

    יופי של דוגמא, בהחלט קל ליישום בעיקר שניתן לעקוב אחר הדוגמא וללמוד איך לעשות זאת נכון ואפקטיבי יותר.

השאירו תגובה

כתובת הדואר האלקטרוני שלך לא יפורסם. שדות חובה מסומנים ב- *